2020-2021 навчальний рік
30.04.2021 р.
ТЕМА:
Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових
напрямів технологій
1.Перегляньте відео:
2. Зробіть короткий конспект уроку.
26.04.2021 р.
ТЕМА:
Контрольна робота з теми «Неорганічні
речовини і їх біологічне значення та
застосування»
1. Виконайте
контрольну роботу перейшовши за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1691267
23.04.2021 р.
ТЕМА:
Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їх біологічне значення та застосування»
1.Доповніть схеми реакцій, запишіть назви продуктів
реакції, доберіть коефіцієнти:
а) K2O + H2O →
б) Fe(OH)3 → ... + H2O
в) SO2 + H2O →
г) ... → CO2 + H2O
д) ... + H2O → Ba(OH)2
е) H2SiO3 → SiO2 + ...
є) Cr2(SO4)3+ Mn →
ж) Al(OH)3+ Ca →
з) Al2O3 + HNO3→
и) Al(OH)3+ P2O5 →
і) AlCl3 + AgNO3 →
к) Al(OH)3+ KOH →
л) Al2(SO4)3 + KOH →
м) Fe2O3 + NaOH →
н) FeSO4+ Ba(NO3)2 →
о) Fe2O3 + HCl →
п) Fe + HCl →
р) Fe2O3 + Са →
2. Складіть рівняння реакцій, що відповідають перетворенням:
а) Mg → MgSO4 → Mg(NO3)2
→ MgCO3;
б) Cu → CuO → Cu(NO3)2 → Cu;
в) BaO → BaCl2 → BaSO4;
г) Ca → Ca(OH)2 → CaCO3 → CaO →
CaCl2 → CaCO3;
3. Під час взаємодії чистого ферум хлориду масою 1 г із
надлишком аргентум(І) нітрату утворився осад аргентум(І) хлориду масою 2,65 г.
Визначте ступінь окиснення Феруму в початковому хлориді.
4. Порівняйте об'єм сульфур(IV) оксиду (н. у.), який
можна одержати із сірки масою 480 г та з натрій сульфіту масою 630 г.
5. Як відрізнити прозору вапняну воду від розбавленого
розчину натрій гідроксиду, якщо в наявності є лише газовідвідна трубка?
6. Чи можна для очищення вуглекислого газу від водяної пари використати трубку, наповнену негашеним вапном?
7. Повторити параграфи 23-38
19.04.2021 р.
ТЕМА:
Виконання тренувальних вправ
та розв’язок розрахункових задачи
Завдання
1. Напишіть рівняння реакцій, необхідних для
здійснення перетворень:
C2H6 - C2H4 - C2H5Cl - C4H10 - CO2
Завдання
2. Напишіть рівняння реакцій, необхідних для
здійснення перетворень:
C - CH4 - CH3Cl - C2H6 - C2H4
Завдання 4. Речовину А
одержують за схемою:
Ця речовина:
а) оцтова кислота;
в) амінооцтова кислота;
б) бензен;
г) хлороцтова кислота.
Завдання 5. За наведеною
схемою перетворень напишіть і вкажіть номер перетворення, у результаті якого
відбувається взаємодія органічної сполуки з хлороводнем:
етан - хлоретан - етанол - етаналь – етанова - кислота - хлоретанова кислота - аміноетанова кислота
16.04.2021 р.
ТЕМА:
Виконання тренувальних вправ та розв’язок
розрахункових задач
1.Виконайте вправи.
1.1. Урівняйте рівняння:
12.04.2021 р.
ТЕМА:
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних і
органічних сполук
1. Повторити матеріал попередніх двох тем.
09.04.2021 р.
ТЕМА:
Генетичні зв’язки між основними класами органічних
сполук
1.Перегляньте відео:
2.Зробіть короткий конспект уроку.
05.04.2021 р.
ТЕМА:
Практична робота 2. Генетичні зв’язки між
неорганічними речовинами
1.с.206-207 виконайте практичну роботу в зошиті
2. Перегляньте відео:
02.04.2021 р.
ТЕМА: Генетичні зв’язки між основними класами
неорганічних сполук
1.Опрацювати параграф 38
2. Перегляньте відео:
3. Зробіть короткий конспект уроку за отриманим матеріалом.
4. Виконайте письмово завдання №541, 548 зі с.205
29.03.2021 р.
ТЕМА: Біологічне значення
металічних елементів
1.Перегляньте відео:
2. Зробіть короткий
конспект уроку опрацювавши наступну інформацію:
Залізо (Fe) – визначає забарвлення крові, транспортує кисень.
Багаті на Fe продукти: горіхи,
бобові, листя петрушки, капуста, м'ясо червоне, печінка, риба.
Добова потреба 1 мг
Манган (Mn) – впливає на ріст і розвиток кісток.
Багаті на Mn продукти: пшеничне
борошно, житній хліб, гречка, квасоля, горох, чорна смородина.
Добова потреба 2-10 мг.
Цинк (Zn) – впливає на ріст, репродуктивну функцію і зір (гостроту
і нічний зір)
Багаті на Zn продукти: м'ясо,
яйця, твердий сир, пивні дріжджі, гірчиця, зернобобові.
Добова норма 2,5-4 мг.
Калій (К) – забезпечує генерування нервових імпульсів, нормалізує
серцебиття та роботу м’язів.
Багаті на К продукти: банани,
квасоля, шпинат, йогурт, кефір, сухофрукти.
Добова норма 2,5 г
Натрій (Na) – регулювання кров’яного тиску, підтримка кислотно
лужного балансу, накопичення рідини.
Багаті на Na продукти: червоний
буряк, селера, морква, морська капуста. Основне джерело – кухонна сіль.
Добова норма 2-3 г.
Магній (Mg) – підтримує нормальне функціонування нервової та
серцево-судинної системи.
Багаті на Mg продукти: горіхи,
мигдаль, фініки, чорнослив, квасоля, яблука, лимони, риба, м'ясо, яйця.
Добова норма 0,25-0,5 г.
Кальцій (Са) – є основою кісткової тканини і відповідає за зсідання
крові.
Продукти багаті на Са: молоко,
сир, броколі, мигдаль, сардини, боби.
Добова норма 1 г.
21.01.2021 р.
Тема. Застосування металів та їхніх сплавів
1.Опрацювати
параграф 36.
2.Перегляньте
відео:
3. Зробіть коротенький конспект уроку
18.01.2021 р.
Тема. Залізо: фізичні і хімічні
властивості
1. Опрацювати параграф 36
2. Перегляньте відео:
5. Д/З доопрацювати параграф 36
6. Виконайте завдання № 520-521 с.190
14.01.2021
р.
Тема. Алюміній: фізичні і хімічні
властивості
1. Опрацювати
параграф 35.
2. Перегляньте відео:
3. Випишіть з підручника в зошит фізичні та хімічні
властивості алюмінію та проілюструйте їх рівняннями реакцій.
5. Д/З доопрацювати
параграф 35.
6. Виконайте
завдання з картки в зошиті письмово
11.01.2021 р.
Тема.
Метали: загальна характеристика, фізичні властивості на основі їхньої будови
1. Опрацювати
параграф 31.
2. Перегляньте
відео:
3.
Випишіть
в зошит фізичні властивості металів с.159-162
4.
Зробіть
короткий конспект переглянувши відео.
5. Д/З доопрацювати параграф 31.
6. Виконайте номер 453,455 в зошиті письмово





Немає коментарів:
Дописати коментар