Хімія 11 клас

 2020-2021 навчальний рік

30.04.2021 р.  

ТЕМА: Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій

1.Перегляньте відео:


2. Зробіть короткий конспект уроку.

26.04.2021 р. 

ТЕМА: Контрольна робота з теми «Неорганічні речовини і їх  біологічне значення та застосування» 

1.  Виконайте контрольну роботу перейшовши за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1691267

 23.04.2021 р.  

ТЕМА: Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їх  біологічне значення та застосування»

1.Доповніть схеми реакцій, запишіть назви продуктів реакції, доберіть коефіцієнти:

а) K2O + H2O

б) Fe(OH)3 → ... + H2O

в) SO2 + H2O →

г) ... → CO2 + H2O

д) ... + H2O → Ba(OH)2

е) H2SiO3 → SiO2 + ...

є) Cr2(SO4)3+ Mn →

ж) Al(OH)3+ Ca →

з) Al2O3 + HNO3

и) Al(OH)3+ P2O5

і) AlCl3 + AgNO3

к) Al(OH)3+ KOH →

л) Al2(SO4)3 + KOH →

м) Fe2O3 + NaOH →

н) FeSO4+ Ba(NO3)2

о) Fe2O3 + HCl →

п) Fe + HCl →

р) Fe2O3 + Са

2. Складіть рівняння реакцій, що відповідають перетворенням:

а) Mg → MgSO4 → Mg(NO3)2 → MgCO3;

б) Cu → CuO → Cu(NO3)2 → Cu;

в) BaO → BaCl2 → BaSO4;

г) Ca → Ca(OH)2 → CaCO3 → CaO → CaCl2 → CaCO3;

3. Під час взаємодії чистого ферум хлориду масою 1 г із надлишком аргентум(І) нітрату утворився осад аргентум(І) хлориду масою 2,65 г. Визначте ступінь окиснення Феруму в початковому хлориді.

4. Порівняйте об'єм сульфур(IV) оксиду (н. у.), який можна одержати із сірки масою 480 г та з натрій сульфіту масою 630 г.

5. Як відрізнити прозору вапняну воду від розбавленого розчину натрій гідроксиду, якщо в наявності є лише газовідвідна трубка?

6. Чи можна для очищення вуглекислого газу від водяної пари використати трубку, наповнену негашеним вапном?

7. Повторити параграфи 23-38

19.04.2021 р.  

ТЕМА: Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових  задачи 

Завдання 1. Напишіть рівняння реакцій, необхідних для здійснення перетворень:

C2H6 - C2H4 - C2H5Cl - C4H10 - CO2

Завдання 2. Напишіть рівняння реакцій, необхідних для здійснення перетворень:

Завдання 3. Напишіть рівняння реакцій, необхідних для здійснення перетворень:

- CH4 - CH3Cl - C2H6 - C2H4

Завдання 4. Речовину А одержують за схемою:


Ця речовина:

а) оцтова кислота;

в) амінооцтова кислота;

б) бензен;

г) хлороцтова кислота.

Завдання 5. За наведеною схемою перетворень напишіть і вкажіть номер перетворення, у результаті якого відбувається взаємодія органічної сполуки з хлороводнем:

етан - хлоретан - етанол - етаналь  етанова   - кислота - хлоретанова кислота - аміноетанова кислота

16.04.2021 р.  

ТЕМА: Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових  задач

1.Виконайте вправи.

1.1. Урівняйте рівняння:

12.04.2021 р.  

ТЕМА: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних і органічних сполук 

1. Повторити матеріал попередніх двох тем.

09.04.2021 р.  

ТЕМА: Генетичні зв’язки між основними класами органічних сполук

1.Перегляньте відео:


2.Зробіть короткий конспект уроку.

05.04.2021 р.  

ТЕМА: Практична робота 2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами

1.с.206-207 виконайте практичну роботу в зошиті

2. Перегляньте відео:



02.04.2021 р.  

ТЕМА: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук

1.Опрацювати параграф 38

2. Перегляньте відео:


3. Зробіть короткий конспект уроку за отриманим матеріалом.

4. Виконайте письмово завдання №541, 548 зі с.205 

29.03.2021 р.  

ТЕМА: Біологічне значення  металічних елементів

1.Перегляньте відео:


2.  Зробіть короткий конспект уроку опрацювавши наступну інформацію:

Залізо (Fe) – визначає забарвлення крові, транспортує кисень.

Багаті на Fe продукти: горіхи, бобові, листя петрушки, капуста, м'ясо червоне, печінка, риба.

Добова потреба 1 мг

Манган (Mn) – впливає на ріст і розвиток кісток.

Багаті на Mn продукти: пшеничне борошно, житній хліб, гречка, квасоля, горох, чорна смородина.

Добова потреба 2-10 мг.

Цинк (Zn) – впливає на ріст, репродуктивну функцію і зір (гостроту і нічний зір)

Багаті на Zn продукти: м'ясо, яйця, твердий сир, пивні дріжджі, гірчиця, зернобобові.

Добова норма 2,5-4 мг.

Калій (К) – забезпечує генерування нервових імпульсів, нормалізує серцебиття та роботу м’язів.

Багаті на К продукти: банани, квасоля, шпинат, йогурт, кефір, сухофрукти.

Добова норма 2,5 г

Натрій (Na) – регулювання кров’яного тиску, підтримка кислотно лужного балансу, накопичення рідини.

Багаті на Na продукти: червоний буряк, селера, морква, морська капуста. Основне джерело – кухонна сіль.

Добова норма 2-3 г.

Магній (Mg) – підтримує нормальне функціонування нервової та серцево-судинної системи.

Багаті на Mg продукти: горіхи, мигдаль, фініки, чорнослив, квасоля, яблука, лимони, риба, м'ясо, яйця.

Добова норма 0,25-0,5 г.

Кальцій (Са) – є основою кісткової тканини і відповідає за зсідання крові.

Продукти багаті на Са: молоко, сир, броколі, мигдаль, сардини, боби.

Добова норма 1 г.

 

21.01.2021 р.             

Тема. Застосування металів та їхніх сплавів

1.Опрацювати параграф 36.

2.Перегляньте відео:



3.     Зробіть коротенький конспект уроку

18.01.2021 р.             

Тема. Залізо: фізичні і хімічні властивості

1.  Опрацювати параграф 36

2. Перегляньте відео:

3. Випишіть з підручника та відео в зошит фізичні, хімічні властивості гліцеролу та проілюструйте їх рівняннями реакцій.

5. Д/З доопрацювати параграф 36

6. Виконайте завдання № 520-521 с.190

14.01.2021 р.             

Тема. Алюміній: фізичні і хімічні властивості

1. Опрацювати параграф 35.

2. Перегляньте відео:

3. Випишіть з підручника в зошит фізичні та хімічні властивості алюмінію та проілюструйте їх рівняннями реакцій.

5. Д/З доопрацювати параграф 35.

6. Виконайте завдання з картки в зошиті  письмово


11.01.2021 р.                           

Тема. Метали: загальна характеристика, фізичні властивості на основі їхньої будови

1.     Опрацювати параграф 31.

2.     Перегляньте відео:

3.     Випишіть в зошит фізичні властивості металів с.159-162

4.     Зробіть короткий конспект переглянувши відео.

5.     Д/З доопрацювати параграф 31.

6.    Виконайте номер 453,455 в зошиті  письмово


Немає коментарів:

Дописати коментар