Географія 7 клас

 2020-2021 навчальний рік

12.05.2021 р.  

ТЕМА: Географічне положення Атлантичного океану. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей та прилеглих материків 

1.     Виконайте тест перейшовши за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9451244

2.     Опрацювати параграф 59

3.     Переглянути відео:



4.     Зробити візитку Атлантичного океану за планом  минулого уроку.

05.05.2021 р.  

ТЕМА: Географічне положення Тихого океану. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей та прилеглих материків 

1.     Опрацювати параграф 57-58

2.     Переглянути відео:


 

          3.     Зробити візитку Тихого океану за планом поданим у  першому відео.

28.04.2021 р.  

ТЕМА: Контрольна робота за темою «Євразія»

1.     Перейдіть за посиланням і виконайте контрольну роботу:

https://vseosvita.ua/test/start/wnq579

26.04.2021 р.  

ТЕМА: Практична робота № 10 Позначення на контурній карті географічних об’єктів материка 

1.     Виконайте практичну роботу перейшовши за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/rwq289

2.      Повторіть тему «Євразія». Підготуватися до контрольної роботи.

21.04.2021 р.  

ТЕМА: Практична робота № 11 Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм 

Мета: продовжувати формувати вміння та навички виявляти відмінності           кліматичних умов в межах одного кліматичного поясу за допомогою кліматичних діаграм та визначення причин, що обумовлюють ці відмінності.

Обладнання: картографічний матеріал, навчальний підручник 7 клас, фото кліматичних областей помірного типу клімату.

Картографічний матеріал: фізична карта Євразії, кліматична карта Євразії, карта кліматичних поясів Євразії.

Опорні поняття : кліматичний пояс, кліматична область, кліматотвірні чинники, кліматична діаграма.

                                           Хід роботи

І. Теоретичні відомості

Кліматичний пояс – величезна  територія, в межах якої основні показники      клімату майже не змінюються.

Кліматична область – територія в межах одного кліматичного поясу з певним типом клімату.

Кліматичні чинники – причини, від яких залежить клімат  певної території. Це сонячна радіація, атмосферна циркуляція, підстилаюча поверхня.

Кліматична діаграма – графічне зображення особливостей клімату певної місцевості.

Розгляньте схему та пригадайте, як читати кліматичні діаграми.

Кліматична діаграма складається з двох графічних зображень:

-       графіку ходу температур повітря;

-       стовпчикової діаграми розподілу опадів.

За цими даними можна встановити:

-       середні температури кожного місяця;

-       обчислити річну амплітуду коливань температур;

-       річну кількість опадів;

-       сезонність розподілу опадів.


ІІ. Практичний блок

1.Розгляньте картосхему та зясуйте в яких кліматичних поясах знаходиться Євразія. Який кліматичний пояс займає найбільшу площу.

2.Назвіть кліматичні області, що сформувались в межах помірного типу клімату.

3.  Використовуючи картографічні джерела, визначіть причини, що обумовили наявність кліматичних областей в межах помірного клімату та дайте їм характеристику.

-        фізична карта Євразії – вплив розмірів Євразії, океанів (течій) та  рельєфу;

-        кліматична карта Євразії – вплив вітрів та повітряних мас.


4. Розгляньте фото територій помірного типу клімату та з’ясуйте яким кліматичним областям вони відповідають.

 




5.  Проаналізувавши кліматичні діаграми, заповніть таблицю та вкажіть кліматичні області помірного клімату.

 






№ діаграми

Температура

Амплітуда

коливань

температур, оС

Опади

Кліматична область

січня,

оС

липня, оС

за рік,

мм

сезонність

№ 1

 

 

 

 

 

 

№ 2

 

 

 

 

 

 

№ 3

 

 

 

 

 

 

№ 4

 

 

 

 

 

 

№ 5

 

 

 

 

 

 

6.     Висновок:  зробіть висновок про те, чим відрізняються кліматичні області в межах помірного кліматичного поясу Євразії. 

19.04.2021 р.  

ТЕМА: Зв’язки України з країнами Європи та Азії 

1.     Пройдіть тестування перейшовши за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/qnv586

2.     Опрацюйте матеріал поданий нижче.

Зв’язки України з країнами Європи. Україна – одна з найбільших країн Європи. Вона підтримує партнерські відносини з багатьма європейськими країнами. Серед її найактивніших партнерів – Німеччина, Велика Британія, Польща, Італія, Румунія, Угорщина тощо.

Україна підтримує різні форми зв’язків: торгівля, надання та одержання послуг (виробничих, транспортних, страхових, консультаційних, юридичних тощо), створення спільних підприємств, сумісне будівництво підприємств, валютні та фінансово-кредитні відносини, туризм, проведення виставок, ярмарків, торгів, аукціонів, спортивних змагань тощо.

Наша країна вивозить переважно вироби з чорних металів, залізну руду й кокс, продукти харчової і текстильної промисловості. З країн Європи Україна ввозить техніку, машини, продукцію хімічної і легкої промисловості.

У країні набувають популярності міжнародні спільні підприємства. За їх допомогою в українське виробництво впроваджуються найпрогресивніша техніка й технології, здійснюється виробництво конкурентоздатних товарів на експорт, відбувається збагачення українського ринку якісними товарами.

Україна активно співпрацює з багатьма європейськими державами в галузі освіти й культури. З 1954 р. вона є членом спеціалізованої установиООН з питань освіти, науки й культури (ЮНЕСКО). Вища школа України тісно контактує із зарубіжними партнерами у взаємній підготовці фахівців, обміні практикантами, викладачами-стажерами, аспірантами. В Україну приїжджають для читання лекцій студентам викладачі зі Швеції, Швейцарії, Болгарії та інших країн. Співробітництво з європейськими країнами розширюватиме смугу стабільності й миру навколо України, сприятиме її утвердженню як упливової європейської держави, торуватиме шляхи до широких політичних, економічних, культурних, наукових, гуманітарних відносин із країнами Європи.

Зв’язки України з країнами Азії. Останнім часом особливо активізувалися відносини України з державами Азії. Важливість розвитку співробітництва з державами цього регіону визначається його роллю “локомотива” світової економіки. Адже тут розміщені країни, які мають високі темпи розвитку. У цих державах сконцентрована велика кількість населення світу. Провідні країни регіону: КНР – найбільша за населенням і темпами розвитку країна, Японія – високорозвинута країна світу, Індонезія – найбільша мусульманська країна, “азійські тигри” – Сінгапур і Республіка Корея.

З кожним роком розширюються й формуються нові торговельно – економічні зв’язки з багатьма країнами регіону. Здійснюється обмін візитами найвищого й високого рівнів з Японією, Республікою Корея, В’єтнамом, Сінгапуром, Малайзією, Таїландом, Монголією, Брунеєм. Відносини з Китаєм вийшли на рівень стратегічного партнерства.

Найбільшими торговельними партнерами в регіоні є Китай, Японія та Республіка Корея. Велику зацікавленість країни Азії проявляють до аграрного сектора, інфраструктурного будівництва, енергетики й енергозбереження тощо.

Азія – світовий лідер з розвитку новітніх інформаційних і телекомунікаційних технологій. Тому перспективним є напрямок співпраці України з азіатськими країнами у сфері науки та техніки. Відновлено українсько-індійські зв’язки.

3.     Зробіть короткий конспект уроку.

14.04.2021 р.  

ТЕМА: Найбільші держави Азії: Китай, Японія 

1.  Виконайте тестову роботу:

https://vseosvita.ua/test/start/zfz094

2. Перегляньте відео:

3.Зробіть короткий конспект уроку.

12.04.2021 р.  

ТЕМА: Найбільші держави Європи: Німеччина, Франція, Велика Британія, Італія, Росія 

      1. Перегляньте відео:

2.Зробіть короткий конспект уроку записавши основні відомості про Німеччину, Італію, Росію, Францію та Велику Британію.

07.04.2021 р.  

ТЕМА: Населення та держави Євразії 

1.            Виконайте тестову роботу:

https://vseosvita.ua/test/start/ztg477

2. Опрацювати параграф 56

3. Перегляньте відео:

4.Зробіть короткий конспект уроку.

05.04.2021 р. 

ТЕМА: Вертикальна поясність гір Євразії. Зміни природи Євразії людиною. Найвідоміші об’єкти, занесені до Списку природної спадщини ЮНЕСКО 

      1.Опрацювати параграф 54-55

2. Перегляньте відео:




3.Зробіть короткий конспект уроку.

4.  Випишіть із параграфа підручника об’єкти, які віднесені до списку Світової природної спадщини ЮНЕСКО.

5.  Повторити параграфи 51-53

31.03.2021 р.  

ТЕМА: Природні зони Євразії

1.Виконайте тестові завдання:

https://vseosvita.ua/test/start/qzv581

2. Опрацювати параграф 51-53

3. Перегляньте відео:


4. Заповніть таблицю:

29.03.2021 р.  

ТЕМА: Води суходолу Євразії

1.  Опрацювати параграф  49-50

2.  Перегляньте відео:






3.Встановіть відповідність між поняттями та їх визначенням:

1.

Річка

А.

Природна заглибина на суходолі заповнена водою

2.

Озеро

Б.

Природний водний потік, що протікає у виробленому ним руслі

3.

Живлення річки

В.

Зміна води в річці протягом року

4.

Режим річки

Г.

Територія, з якої до річки стікають поверхневі і підземні води

5.

Басейн річки

Д.

Місце звідки бере початок річка

6.

Гирло річки

Е.

Поповнення річки поверхневими і підземними водами     

7.

Витік річки

Є.

Місце впадіння річки в море океан або в іншу водойму

4. Використовуючи матеріал  тексту підручника, а також карти атласу визначте належність великих річок материка до відповідних басейнів. Заповніть таблицю.

Назва басейну

Річки

Живлення

Інші особливості

Басейн Атлантичного океану

 

 

 

Басейн Північного Льодовитого океану

 

 

 

Басейн Тихого океану

 

 

 

Басейн Індійського океану

 

 

 

Басейн внутрішнього стоку

 

 

 

 

20.01.2021 р.                           

Тема. Населення, його склад та розміщення. Австралія – країна-материк. Україна і Австралія

1.  Виконайте міні-тест:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7271905

2.  Опрацювати параграф 31.

3.  Зробіть короткий конспект до теми.

4.  Перегляньте відео:


5.  Виконайте тест:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2492714

6. Д\З допрацювати параграф 31.

18.01.2021 р.                           

Тема. Унікальність рослинності і тваринного світу Австралії. Природні зони Австралії. Зміни природи материка людиною. Найвідоміші об’єкти, занесені до Списку природної спадщини ЮНЕСКО. Практична робота № 8 Визначення типів клімату за кліматичними діаграмами

1.           Опрацювати параграф 30.

2.           Перегляньте відео:

3.   Практична робота № 8 Визначення типів клімату за кліматичними діаграмами

1. Ргозглянувши діаграми заповніть таблицю:

п/п

Місто

Кількість опадів

Температура

Тип клімату

січня

липня

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 



4. Дайте відповіді на запитаннядо діаграми.

5. Д\З допрацювати параграф 30.


13.01.2021 р.    

Тема. Клімат. Води суходолу Австралії. Практична робота № 7 Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів материка

1.           Виконайте тест-перевірку Д/з

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4809615

2.           Опрацювати параграф 29.

3.           Перегляньте відео:



4.           Виконайте практичну роботу перейшовши за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7991061

5.           Д/З доопрацювати параграф 29.


11.01.2021 р.                           

Тема. Географічне положення Австралії. Дослідження та освоєння материка. Тектонічна будова, рельєф та корисні копалини Австралії


1.     Опрацювати параграф 28.

2.     Перегляньте відео:


3.     Д/З  доопрацювати параграф 28.

4. Виконати завдання на картках з фото:


25.11.2020 р. 

Тема. Стихійні явища Африки. Екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти, занесені до списку природної спадщини ЮНЕСКО на материку

1.  Опрацюйте параграф 15

2.  Виконайте завдання вправи «Так чи ні» перейшовши за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3345623

3.  Випишіть з параграфу стихійні явища характерні для Африки та Національні парки та заповідники Африки.

4.  Перегляньте відео:




https://www.youtube.com/watch?v=ufOVBYR-L_4

5.     Виконайте тест перейшовши за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6811832





Немає коментарів:

Дописати коментар