2020-2021 навчальний рік
11.05.2021 р.
ТЕМА: Узагальнення та систематизація знань з теми: «Органічні сполуки»
1. Дайте відповіді на запитання «так» чи «ні».
1.Теорію
хімічної будови органічних сполук розробив Д.І. Менделєєв
2. Ізомери – речовини з
однаковим якісним і кількісним складом, але різною будовою і різними
властивостями.
3. Ізомерія - це
явище існування гомологів.
4.
Властивості речовин
залежать не тільки від якісного і кількісного складу, а й від хімічної будови
молекул.
5. Гомологи – це
речовини подібні за будовою і властивостями, але відрізняються за одну
або декілька груп -СН2
6. В органічних сполуках
Карбон може бути дво – і чотиривалентним
7. Органічні сполуки до
складу яких входить функціональна група –ОН називаються спиртами.
8.
Алкан з формулою
С5Н12 називається октан
9. Органічні речовини до
складу яких входить аміногрупа називають нітросполуками.
10. Структурні рівні
організації органічних речовин - це молекулярний та полімерний
2. Дайте назви
речовини за систематичною номенклатурою:
а) C2H5OH;
б) C17H33COOH;
в) C6H12O6;
г) C2H5Cl;
д) C2H2Cl2;
е) [—CH2—CH2— ]n;
є) H2N—CH2—COOH.
3. Повторити параграфи 22-39. Підготуватися до контрольної роботи
05.05.2021 р.
ТЕМА: Виконання тренувальних вправ та розв’язування розрахункових задач та з органічної хімії
1.Виконайте завдання:
1.1. Яка речовина є якісним реактивом на більшість
органічних речовин?
1.2. Що
потрібно зробити з розчинами глюкози і гліцерилу, адже вони дають однакову
реакцію як багатоатомні спирти?
1.3.
Який
колір має розчин білку з купрум (ІІ) гідроксидом?
1.4.Яка властивість відрізняє оцтову кислоту від решти органічних речовин?
1.5.У трьох пронумерованих пробірка міститься розчини: глюкози, оцтової кислоти, гліцеролу. Запропонуйте план визначення даних речовин
28.04.2021 р.
ТЕМА: Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів
1.Опрацювати параграф 39 с. 228-229
2. Перегляньте відео:
3.Зробіть
короткий конспект уроку.
4. Виконайте
проєкт:
Навчальний
проєкт «Джерела
органічного забруднення території громади (мікрорайону)»
27.04.2021 р.
ТЕМА: Практична робота №5. Виявлення органічних сполук у харчових продуктах
Мета: освоїти
основні методи виявлення органічних сполук у харчових продуктах та ознайомитися
з основним призначенням їхнього використання.
Реактиви та
обладнання (поруч із назвами речовин запишіть відповідні формули): розчини
натрій гідроксиду NaOH купрум(ІІ) сульфату CuSO4,
глюкози C6H12O6, сахарози C12H22O11,
лакмусу, йодна настоянка, відвар рису, кондитерський виріб (із умістом у ньому
гліцеролу, наприклад, жувальна гумка, де гліцерол використовують як замінник
цукру, солодкі газовані напої, тістечка, де гліцерол (харчова добавка Е442)
використовують як стабілізатор або інші харчові продукти з цією харчовою
добавкою), розсіл сквашених (маринованих) огірків, штатив із пробірками,
нагрівний прилад, пробіркотримач.
Хід роботи
ТЕМА: Значення природних і синтетичних органічних сполук
1.Опрацювати
параграф 39
2. Перегляньте відео:
3.Зробіть короткий конспект уроку.
4. Виконайте
проєкт:
Навчальний проєкт
13.
Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.
15.
Дослідження хімічного складу їжі.
16. Хімічний склад жувальних гумок.
20.04.2021 р.
ТЕМА: Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків
1.Опрацювати параграф 38
2. Перегляньте відео:
3.Зробіть конспект уроку. Випишіть визначення понять в зошит: амінокислоти, білки, протеїни, протеїди, денатурація білків.
4. Запишіть структури білків.
3.
Д/з. Виконайте
номери 475-477 письмово.
07.04.2021 р.
ТЕМА:
Нітрогеновмісні органічні речовини. Поняття про
амінокислоти
1.Опрацювати
параграф 38 с.218
2. Перегляньте відео:
3.Зробіть короткий конспект уроку
13.04.2021 р.
ТЕМА: Узагальнення та систематизація знань з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки»
1. Виконайте самостійну роботу
1. У процесі додавання водного розчину
невідомої органічної речовини до свіжеотриманого купрум(II) гідроксиду одержано
розчин блакитного кольору. Визначте цю органічну сполуку.
а) етанол;
б) глюкоза;
в) сахароза;
г) фруктоза.
2. Вкажіть метал, який заміщує Гідроген у
гідроксогрупі спиртів:
а) Cu;
б) Ag;
в) Na;
г)
Hg.
3. Полісахаридами є: 1) крохмаль; 2)
сахароза; 3) глюкоза; 4) целюлоза; 5) рибоза.
а) 1 і 2;
б)
2 і 5;
в)
3 і 5;
г)
1 і
4.
4. Встановіть відповідність між реагентами
та продуктами реакції:
1. 2СН3СООН + СаСО3 →
А. → Са(СН3СОО)2 +
СО2 + Н2О;
2. 2С3Н5(ОН)3 +
6Na
→
Б. → 6СO2 + 6H2O;
3. С6Н12О6 +
6О2 →
В. → С3Н5(ОН)3 +
3С17Н35СООН;
4. С3Н5(О-СО-С17Н35)3 +
3H2O
→
Г. → СН3СООС3Н7 +
Н2О;
Д. → 2С3Н5(ОNa)3 +
3Н2;
5.
Вкажіть об’єм кисню, який витратиться, якщо в результаті повного згоряння
метанолу виділився вуглекислий газ об’ємом 20 м3: а) 50 м3;
б) 30 м3; в) 10 м3; г) 40 м3.
07.04.2021 р.
ТЕМА:
Вуглеводи (крохмаль, целюлоза): молекулярні формули,
фізичні властивості, поширення й утворення в природі, застосування, біологічна
роль. Полімерна будова крохмалю й целюлози. Якісна реакція на крохмаль
1.
Виконайте
тестові завдання:
https://vseosvita.ua/test/start/zzs517
2. Опрацювати параграф 37
3. Перегляньте відео:
4.Зробіть короткий конспект уроку.
06.04.2021 р.
ТЕМА: Вуглеводи (глюкоза, сахароза): молекулярні формули, фізичні властивості, поширення й утворення в природі, застосування, біологічна роль. Якісні реакції на глюкозу
1. Опрацювати параграф 36
2. Перегляньте відео:
3.Зробіть короткий конспект уроку.
4.Виконайте
завдання № 443,444, 453*
31.03.2021 р.
ТЕМА: Мило, його склад, мийна дія.
1.Опрацювати параграф 34 с.192-194
2. Перегляньте відео:
2. Випишіть у зошит поняття визначення «мило», «омилення жирів»
3. Запишіть мийну дію мила.
4. Виконайте завдання № 420
30.03.2021 р.
ТЕМА: Жири: склад, фізичні властивості, природні й гідрогенізовані
жири. Біологічна роль жирів
1.Опрацювати параграф 35
2. Перегляньте відео:
. 3. Випишіть у зошит поняття визначення «жири».
4. Запишіть загальні молекулярні та структурні формули жирів.
5. Випишіть фізичні властивості жирів та їх класифікацію.
6. Виконайте завдання № 427, 431, 436*
20.01.2021
р.
Тема. Реакція заміщення для
метану.
1. Опрацювати
параграф 25
2. Перегляньте
відео:
4. Д/З доопрацювати
параграф 25. Повторити 10 ГОМОЛОГІВ
МЕТАНУ.
19.01.2021
р.
Тема. Гомологія. Гомологи метану
(перші десять), їхні молекулярні і структурні формули й назви. Фізичні
властивості
1.
Опрацювати
параграф 24
2. Перегляньте
відео:
3.
Випишіть
з підручника в зошит визначення поняття «гомологи», «насичені сполуки».
4.
Запишіть
у зошит і ВИВЧІТЬ ЯК ТАБЛИЧКУ МНОЖЕННЯ
13.01.2021 р.
Тема. Вуглеводні.
Метан як представник насичених вуглеводнів. Фізичні властивості
1. Опрацювати параграф 23.
2. Перегляньте відео:
3. Випишіть в зошит структурну, молекулярну та електронну
формули метану, фізичні властивості метану
5. Д/З доопрацювати параграф 23.
6. Виконайте завдання з картки в зошиті письмово
12.01.2021 р.
Тема. Особливості
органічних сполук (порівняно з
неорганічними). Елементи-органогени
1. Опрацювати параграф 22.
2. Перегляньте відео:
3. Випишіть в зошит визначення поняття «органічна хімія».
4. Створіть у зошиті схему класифікації органічних речовин
5. Д/З доопрацювати параграф 22.6. Виконайте завдання з картки в зошиті письмово:









Немає коментарів:
Дописати коментар